Wczytywanie
 

TARGI WORLDFOOD POLAND 20-22.04.21 r. POD PATRONATEM POLBISCO

WorldFood Poland – największe biznesowe targi dla branży spożywczej!

Miło nam Państwa poinformować, że zostaliśmy Partnerem najbliższej edycji targów  WorldFood Poland, która w tym roku ze względu na pandemię odbędzie się w formie wirtualnej w dniach 20-22 kwietnia 2021r.  

Targi WorldFood Poland to najważniejsze biznesowe targi w Polsce poświęcone przemysłowi spożywczemu – od produkcji i przetwórstwa aż po wyrób końcowy, jego dystrybucję i sprzedaż. Swoja tematyką obejmują takie sektory jak: wyroby piekarnicze, słodycze i przekąski, owoce i warzywa, mięso i ryby, nabiał, oleje i tłuszcze, napoje bezalkoholowe, alkohole, kawa i herbata, surowce i dodatki do żywności, sprzęt i oprogramowanie do produkcji i przetwórstwa, urządzenia filtrujące, grzewcze i chłodnicze. Swoje produkty można prezentować w strefie produktów konwencjonalnych lub organicznych – EcoFood Poland.

Wyroby piekarnicze, przekąski  i słodycze podczas WorldFood Poland

Polskie wyroby piekarnicze, słodycze i przekąski pomimo pandemii wciąż cieszą się dużym zainteresowaniem. Konsumenci chętniej zamawiali zakupy spożywcze on line, a konsumowane przekąski i słodycze miały umilić im czas kwarantanny. Polska jest istotnym producentem oraz eksporterem pieczywa i słodyczy m.in. czekolady, krówek czy delicji w skali międzynarodowej. Jakość słodkich produktów z Polski powoduje, że cieszą się one coraz większym zainteresowaniem wśród partnerów handlowych na rynkach z całego świata, sytuując Polskę w pierwszej dziesiątce jako eksportera słodyczy na całym świecie. WorldFood Poland oferuje możliwość spotkania przedstawicieli polskiego sektora słodyczy i przekąsek z międzynarodowymi partnerami oraz nawiązania nowych relacji biznesowych w Polsce i na świecie.

Kreowanie wizerunku firmy poprzez profesjonalną prezentację produktów

Uczestnictwo w targach, to świetna okazja do budowania wizerunku firmy poprzez profesjonalną prezentację produktów. To także miejsce do spotkań i rozmów z obecnymi i przyszłymi kontrahentami, wprowadzenia na rynek i promocji nowych produktów i usług, pozyskania opinii klientów na temat produktów firmy, śledzenia najnowszych trendów. Udział w wydarzeniu  WorldFood Poland umożliwia poznanie  potencjalnych partnerów, sprzedaż produktów i usług, pozyskiwanie nowych dostawców i rozwiązań lub identyfikację  nowych możliwości i inicjatyw, omówienie bieżących  problemów i uzyskanie odpowiedzi od ekspertów branżowych podczas licznych spotkań, dyskusji i konferencji - wszystko w 3 dni!

3 dni networkingu, branżowych spotkań, dyskusji i konferencji

Targi WorldFood Poland gromadzą co roku przedsiębiorców i menadżerów, właścicieli, prezesów firm i dyrektorów różnych specjalizacji z branży spożywczej, ekspertów i analityków rynkowych, ale także dziennikarzy i organizacje, reprezentujące zróżnicowane potrzeby i interesy konsumenta, co daje  świetną okazję do networkingu.

Podczas targów WorldFood organizowane są liczne debaty, panele i konferencje, poruszające najciekawsze zagadnienia dotyczące branży , jej rozwoju, przyszłości i problemów. Omawiane przez znanych ekspertów, przedsiębiorców, właścicieli znanych marek,  ludzi nauki i biznesu, przedstawicieli agend rządowych i ambasad, gwarantują najwyższy poziom merytoryczny.

Spotkanie całej branży spożywczej już w kwietniu 2021

"Sektor spożywczy zmienia się wraz z upodobaniami konsumentów. Dlatego tak ważne jest, aby być na bieżąco z informacjami z rynku i trendami kształtującymi przyszłość branży. Chociaż rok 2021 nie przyniósł natychmiastowego powrotu do normalności, na który wszyscy liczyliśmy, chcę Państwa zapewnić, że cały zespół WorldFood Poland pracuje intensywnie, aby w 2021 r. zjednoczyć branżę spożywczą, niezależnie od tego, czy będzie to w formie osobistych czy wirtualnych spotkań, czy połączenia obu " – zapewnia Agnieszka Szpaderska, dyrektor targów WorldFood Poland.

Więcej informacji na temat możliwości udziału w targach :

info@worldfood.pl;

www.worldfood.pl

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DOŁĄCZ DO NAS

Obecnie Stowarzyszenie POLBISCO zrzesza wiodące firmy z branży. Firmy członkowskie reprezentują 80% rynku słodyczy w Polsce.

Zobacz listę członków